Informacje:

1. Numer na playliście odpowiada rozdziałowi. Np. Rozdział Trzeci - piosenka trzecia^^

2. Proszę by SPAM i powiadomienia trafiały do odpowiedniej podstrony.

3. Rozdziały będą się pojawiać co weekend.

4. "Słowniczek" jest uwupełniany.

5. Pojawiła się nowa podstrona "Okładka".









piątek, 17 sierpnia 2012

Poczatek. "Przepowiednia..."


W słowach przepowiedni zawarta jest moc Prawdy. Każdy, kto ma, choć cząstkę Zahry potrafi z jej pomocą je wydobyć Jednak istnieje jedna osoba, która ma jej najwięcej.
Matka Czasu.
Uznana za niepoczytalną wśród Nieśmiertelnych ras, za bajkę, przez resztę ludzi.
A jednak to jej słowa wypowiedziane w burzliwą noc, miały siłę, które odmieniły los wszystkich.
Zahra ma swój plan, pomału wprowadza go w życie. Szykuje zemstę dla tych, którzy ją zdradzili i wybawienie dla sprzymierzeńców.
Nadchodzi czas Prawdy. Nadchodzi czas Czarownicy…

* * *

To taki krótki wstęp/prolog do mojej nowej opowieści. Wiem, że niektórych zawiodłam zawieszając tamto opowiadanie, ale po prostu zrozumiałam, że to, co kocham pisać, to fantastyka. Mam nadzieję, że zrozumiecie i pokochacie tę historię.

15 komentarzy:

  1. Nadchodzi czas Czarownicy.. no nieźle, bardzo interesujący prolog, a przede wszystkim przepiękny nagłówek! ;)

    U mnie nowy rozdział,
    marsz-mendelsona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie się zaczyna ;D Informuj mnie o rozdziałach. I oczywiście zapraszam do siebie : Wampirskie-serce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam fantastykę, więc chętnie będę czytać. Magia, czarownice... brzmi naprawdę zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nie czytam opowiadań fantastycznych, ale prolog mnie zaciekawił, więc może zacznę. :)
    xx
    PS Powiadamiaj mnie o nowych notkach?
    www.utrzymaj-tajemnice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham fantastykę! Ale ty przecież o tym wiesz ;) Z przyjemnością będę czytać Twoje newy więc możesz mnie informować. Ni o nie muszę nadrabiać, bo będę na bieżąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Droga Tess,
    Powiem Ci, że Twój auto-że tak powiem-portret mi się spodobał i rozbawił ;D Jestem taką samą bałaganiarą jak Ty i też uwielbiam czytać ;d W dodatku fantastyka, to chyba najwspanialszy gatunek, jaki kiedykolwiek istniał na ziemi!
    Prolog jak dla mnie był dość intrygujący. Czas, Prawda... no z tego może wyniknąć jakaś wielka, międzynarodowa afera ^^ A tak serio, to naprawdę dość tajemniczy ten prolog, więc jak najbardziej zachęca. Zwłaszcza, że o magii *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo tajemniczy prolog. Zapowiada się lepiej niż tylko dobrze. Może to i dobra decyzja, że zawieszasz tamto opowiadanie, bo jeśli miałaś się z tym męczyć, to lepiej na luzie i z pasją pisać to, do czego Cię ciągnie. Do takich "spektakularnych" wniosków potrafię dojść po przeczytaniu zaledwie kilku zdań, szczerze mówiąc, tak więc moją opinię możesz uznać za czystą hipokryzję w stosunku do komentarza na tamtym blogu, za co przepraszam.
    P.S.: Chyba skorzystam z oferty szabloniarni, którą masz w linkach; super projekty.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ją bardzo gorąco^^

      Usuń
    2. No to chyba już nie mam wyjścia, bo mnie w końcu poparzysz ;)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Krótkie, ale cudowne. Ciekawe co będzie dalej!
    Buziole!

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi świetnie, dlatego będę czytać :D
    Informuj mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba cię rozumiem. Lubie różne opowiadania, ale najbardziej fantastykę.
    Prolog bardzo mi się spodobał, więc czekam na rozdział.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojejku, jej!
    Jaki śliczny początek! Hm, nie wiem, jak mam go traktować. Jako prolog, czy własnie jakiś wstęp? Tak czy siak - uwielbiam, po prostu uwielbiam tak magicznie zapisne słowa, pełne tajemnic, które znasz na razie tylko Ty. Och, widze, że ktoś tutaj ma spoory talent i jak najszybciej ma mi go ukazać! Chcę się dowiedzieć do dokładnie mi tutaj uszykujesz, prócz sporej ilości magii i czarownic, ha :D Przy okazji - Zahra trochę kojarzy mi się z Voldemortem. Nie pytaj czemu XD

    Ach, miałam Cię informować, ale Twój poprzedni blog został usunięty i się pogubiłam, ale widze jednak, że mimo wszystko znalazłaś do mnie drogę! A może ja Cię poinformowałam?Boże, sama już nie wiemXD Tak czy siak, mam wlinkach Cię, ale inny blog, także zmienię na ten, bo widzę, że fajne klimaty będą. Hihi <3
    Pozdrawiam cieplutko! :***

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiada się bardzo ciekawie ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. ojejku... nie mogę się... to jest mega!! idę czytać pierwszy rozdział.. ^^

    OdpowiedzUsuń